Fundacja Nasz Wybór poszukuje osób chętnych do podjęcia pracy jako specjalista ds. promocji i kontaktów z beneficjentami.
Miejsce wykonywania pracy – Warszawa
Zakres obowiązków:
– promocja działań projektu (miesięcznik, portal internetowy, dyskusje publiczne) w ramach imprez organizowanych przez inne organizacje pozarządowe, samorządowe, publiczne, a skierowanych do imigrantów lub dotyczących zagadnień imigracji,
– przygotowywanie zapowiedzi i relacji z dyskusji publicznych organizowanych w ramach projektu oraz ich rozpowszechnianie,
– przygotowywanie i rozsyłanie informacji prasowych,
– występy w mediach,
– prowadzenie dyskusji publicznych,
– zbieranie informacji zwrotnej dotyczącej działań projektu (dyskusji publicznych, miesięcznika)
– kontakty z czytelnikami miesięcznika i portalu.
– nienormowany czas pracy (możliwa praca w weekendy i dni wolne od pracy).
Wymagania:
– wykształcenie wyższe
– biegła znajomość języka ukraińskiego
– biegła znajomość języka polskiego
– doświadczenie na podobnym stanowisku lub w pokrewnej branży (np. w promocji, reklamie)
– doświadczenie w pracy w zespole
Mile widziane będzie:
- doświadczenie w pracy w mediach lub związanej z mediami,
- doświadczenie w pracy z cudzoziemcami,
- łatwość w nawiązywaniu kontaktów,
- znajomość zagadnień związanych z integracją cudzoziemców w Polsce,
- dobra znajomość języka angielskiego,
- znajomość innych języków obcych.
Procedura wyboru ofert:
- złożone oferty zostaną poddane ocenie pod kątem spełniania wymogów ogłoszenia (wymagania obowiązkowe),
- oferty spełniające wymagania obowiązkowe zostaną ocenione pod kątem wymagań dodatkowych oraz oczekiwań finansowych podanych przez oferentów,
- oferty przekraczające możliwości budżetowe Fundacji wynikające z realizowanego projektu mogą być odrzucane bez podejmowania negocjacji cenowych,
- oferenci wybrani w wyniku oceny ofert zostaną zaproszeni na rozmowy kwalifikacyjne, w których zostaną wyłonieni oferenci, którym zostanie zaproponowana współpraca w ramach projektu,
- w przypadkach uzasadnionych merytorycznie dopuszcza się możliwość zaproszenia na rozmowy kwalifikacyjne oferentów nie spełniających jednego z wymogów obowiązkowych,
- skontaktujemy się tylko z wybranymi oferentami,
- Fundacja zastrzega sobie prawo do rezygnacji z wyboru, którejkolwiek z ofert.
Kryteria wyboru oferty:
Spełnienie wymagań obowiązkowych – 50 pkt. (po 10 punktów za każde kryterium)
Rozmowa kwalifikacyjna – 18 pkt.
Spełnienie wymogów określonych w kryteriach dodatkowych („mile widziane”) – 12 pkt. (po 2 pkt. za każde kryterium)
Cena – 20 pkt.
Termin rozpoczęcia pracy – koniec stycznia/początek lutego 2016r.
Wymiar czasu pracy – średnio 50 godzin miesięcznie
CV wraz z listem motywacyjnym prosimy przesyłać do dnia 19 stycznia 2016r. na adres: [email protected] lub złożyć osobiście w siedzibie Fundacji przy ul. Zamenhofa 1 w Warszawie, w godzinach 12:00 – 20:00.
W liście motywacyjnym prosimy o podanie spodziewanego wynagrodzenia.
W tytule wiadomości e-mail prosimy wpisać: „Specjalista ds. promocji”
Dane osobowe zebrane w wyniku procesu rekrutacji będą mogły być udostępniane w celu monitoringu, sprawozdawczości i audytu realizowanego projektu wyłącznie podmiotom uprawnionym do przeprowadzania powyższych czynności.
Projekt „Nasz Wybir – Zasoby informacyjne dla imigrantów z Ukrainy IV” jest współfinansowany z Programu Krajowego Funduszu Azylu, Migracji i Integracji oraz budżetu państwa.