Fundacja „Nasz Wybór” rośnie. Zapraszają dołączać do zespołu i rozwijać działalność Ukraińskiego Domu. Obecnie poszukują osoby na stanowisko koordynator/ka finansowo-administracyjny/a projektów
Zadania:
- Przygotowywanie wniosków o dofinansowanie projektów (w tym do organizacji/ instytucji międzynarodowych);
- Przygotowanie oraz weryfikacja budżetów projektów;
- Monitoring i kontrola wykorzystanych środków z budżetów projektów;
- Kontakt z poszczególnymi donorami i sponsorami;
- Bieżąca współpraca z zespołem finansowo-księgowym i z koordynatorami merytorycznymi;
- Dbanie o terminowość płatności, faktur i umów;
- Prowadzenie dokumentacji finansowej projektów;
- Rozliczanie projektów od strony administracyjno-finansowej;
- Działanie zgodnie z przyjętymi politykami oraz standardami pracy w organizacji;
Wymagane umiejętności i kompetencje:
- Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku;
- Doświadczenie w przygotowaniu wniosków o dofinansowanie projektów;
- Bardzo dobra znajomość języka polskiego;
- Bardzo dobra znajomość języka angielskiego;
- Znajomość języka ukraińskiego będzie dodatkowym atutem;
- Umiejętność pracy z budżetem;
- Znajomość podstaw prawa podatkowego i księgowości;
- Samodzielność w działaniu, zaangażowanie i odpowiedzialność;
- Komunikatywność;
- Doświadczenie w pracy w organizacjach pozarządowych będzie dodatkowym atutem
Oferują:
- Umowę cywilno-prawną na okres próbny 3 miesięcy, a kolejną na okres 12 miesięcy na podstawie umowy o pracę z możliwością przedłużenia;
- Pracę w zespole wielokulturowym;
- Codziennie nowe wyzwania!
Miejsce pracy: Fundacja „Nasz Wybór”, ul. Zamenhofa 1, Warszawa
Zgłoszenia i CV proszą wysyłać na adres: [email protected] do 12 maja 2022 r.